ایـــــن خـــــام ره نرفتــــــــه

ایـــــن خـــــام ره نرفتــــــــه

خفتــــه خــبرندارد ســـردرکـــنارجانـان! کــه ایـن شـب درازباشــددرچــــشم پاسبانــان!
ایـــــن خـــــام ره نرفتــــــــه

ایـــــن خـــــام ره نرفتــــــــه

خفتــــه خــبرندارد ســـردرکـــنارجانـان! کــه ایـن شـب درازباشــددرچــــشم پاسبانــان!

سایه (بازشوق یوسف)

بازشوق یوسفــــــم دامن گــــرفت

پیرمارابوی پیراهــــــن گرفــــــت

ای دریـــــــغانازک آرای تنـــــــش

بوی خون میآیدازپیـــــراهنـــــــش

ای برادرها؟خبـــرچون میبریــــــد؟

این سفرآن گرگ،یوسف رادریـــــد

یوسف من پس چه شدپیراهنـــــت؟

برچـه خاکی ریخت خون روشنـــت؟

برزمین ســــردخون گـــرم تـــــو 

ریخت ٱن گرگ ونبودش شـــرم تــو

تانپنداری زیادتـــــــــــــ غافلـــم

گریه میجوشد شب وروز دردلـــــم

داغ ماتم هاست برجــــــــانم بسی

دردلم پیوسته می گریـــــــدکسی

دربهارعمــــــــــــرای سرو جوان

ریختی چون برگ ریـــــــــزارغوان

ارغوانـــــم ارغوانــــــــم لاله ام

درغمت خون می چکــــــدازناله ام

آن شقایق رستــــــه دردامان دشت

گوش کن تابا تو گویــــد سرگذشت

نغمه ی ناخوانده رادادم بـــــه رود

تا بخواند برجوانان این ســـــــرود

چشمه ای درکـــوه میجوشدمـــنم

کزدرون سنگ بیــــرون میــــزنـم

ازنـــــگاه آب تابیــــــــدم به گل

وز رخ خود رنگ بخشیــــدم به گال

پر زدم ازگل بـــه خونــــاب شفق

ناله گشــــــــتم درگلوی مرغ حق

آذزخش ازسینـه ی من روشن است

تنـــــــدرتوفنده فریـــاد من است

هرکجا مشتــی گره شد مشت من

زخمی هرتازیــــــانه پشت مـــن

هرکجا فریــــــــاد آزادی منــــم

من دراین فریـــــــادها دم میزنـم

نظرات 1 + ارسال نظر

کسى رو نمیشه به زور عاشق کرد
یه وقتهایى......
یه چیزهایى......
سهمت نیست!!
بفهم

سلام،واقعا که متوجه منظورت نشدم البته اگر منظوری داشته ای ،ازحرف خودت استفاده میکنم که آری راستی که به زورنمیتوان فهمید!
کافی نیست؟ اگر آری آرزوی آرامش وآسایش وپذیرش واقعیت رادرهمه حال برایت عمیقا خواهانم،سپس موفقیت وکامیابی،خودبیواسطه سرخواهندرسید. آ.آذرم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.