ایـــــن خـــــام ره نرفتــــــــه

ایـــــن خـــــام ره نرفتــــــــه

خفتــــه خــبرندارد ســـردرکـــنارجانـان! کــه ایـن شـب درازباشــددرچــــشم پاسبانــان!
ایـــــن خـــــام ره نرفتــــــــه

ایـــــن خـــــام ره نرفتــــــــه

خفتــــه خــبرندارد ســـردرکـــنارجانـان! کــه ایـن شـب درازباشــددرچــــشم پاسبانــان!

ساسان مظهری ( یادش بخیر )

یادش بخیر آن روز ، روزی که با تو بودم 
روزی که غـصه ها را از روی دل زدودم 

یادش بخیر وقتی دستت به دست من بود 
وقتی که پیش رویت از عشق تو سرودم 

یادت میاید آن روز ، روزی که قول دادی 
باشی همیشه عشق و امیـ ـدِ بر وجودم  

 گفتم برای عشقت خوانــــم نماز حاجت 
بر عهد خود نمانــدی من باز در سجودم 

هرروز می نوشتــم میمــیرم ار نباشی 
رفتی و زنده هستم،ای کاش مرده بودم 

گـــفتی به عشق پاکم لایق نبوده ای تو
 امّا گـــمانم این است من لایقــت نبودم

 هرچــندکه با جفایت شکسته ای دلــم را 
عـشق تو لانه کرده در قلب و تار و پودم  

نقص کلام وحرفم برمن ببخش توای عشق 
در حال بغض و گریه من شعرم را سرودم

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید 1394/01/24 ساعت 10:30

سلام دوست من
شاعر این شعر ساسان مظهری هست نه شهرام میدری
موفق باشی

سلام وبسیار ممنون از تذکر به هنگام جنابعالی ،موفق باشید و سلامتی قرین زندگی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.